About Us Members Unit Listing Events Costuming Resources Forum Contact Us Trading Cards

Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=ccd49b3981bcb9b33083d7954d0b55f7Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

Eventbericht - Episode 1 in Nürnberg

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> German Base Yavin -> Öffentliches Forum -> German Archive
View previous topic :: View next topic  
Author Message
darachim (Dane Braun)
Base Membership Officer

Medals: None

PostPosted: Sat Feb 18, 2012 6:39 pm    Post subject: Eventbericht - Episode 1 in Nürnberg
Event: Fri Feb 10, 2012 11:00 pm
Reply with quote

Am Samstag den 11. Januar hat der SWFN im Admiral in Nürnberg ein wenig Werbung zu Episode 1 gemacht. Evil or Very Mad
Da es bei mir um die Ecke lag hab ich mich gleich mit angeschlossen und die Jungs und Mädels unterstützt. Auch Lothar war dabei und wir hatten ein schönes Event. Natürlich möchte ich euch nichts vorenthalten und habe hier ein paar Links und Bilder für euch:

Hier ein Beitrag im regionalen Fernsehen:
http://www.frankenfernsehen.tv/default.aspx?ID=4448&showNews=1114395&showSearch=53

Hier gibt es Bilder zum Event vom SWFN:
http://swfn.de/02_activities/archiv2012/admiral.htm
Jolee Bindo (Lothar Werner)
Active Legion Member

Medals: 5 (View more...)
Rebel Legion Supporter (Amount: 1)

PostPosted: Sun Feb 19, 2012 6:33 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo Darachim,

hat mich sehr gefreut, dich dort zu treffen. War ein schöner Nachmittag. Danke für den Bericht hier.

Sci-Fi Termine und Events unter www.scifi-events.de
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> German Base Yavin -> Öffentliches Forum -> German Archive All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2014 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.