About Us Members Unit Listing Events Costuming Resources Forum Contact Us Trading Cards

Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=e9d258ce14c5feefd3c5ca72c1a2b1c1Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

Välkommna allihopa!!!
Goto page 1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Nordic Base - Wampa's Cave -> Nordic Archive
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Obi Anne (Johanna Nybelius)
Active Legion Member

Medals: 1 (View more...)
Philippines Typhon Relief (Amount: 1)

PostPosted: Sat Dec 28, 2002 6:09 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Vi har fått vårt eget forum, nu är det bara att rekrytera folk.
Back to top
View user's profile Send private message
Vargman (Vargman Bjrsborn)
Archived Member Profile

Medals: None

PostPosted: Sun Dec 29, 2002 3:18 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Trevligt med en svensk rebellbas...  
Som sagt var.. Bra att rekrytera folk då. Smile

Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Aprentize ()

PostPosted: Sun Dec 29, 2002 9:28 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

ännu  ett forum för oss. meningsfullt.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Active Legion Member

PostPosted: Mon Dec 30, 2002 2:21 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Hmm upptäcker just att jag kan banna folk här också, men bara lugn Vargman får ta över så fort som möjligt.
Back to top
transferred ()

PostPosted: Mon Dec 30, 2002 2:42 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Okay, if you guys are gonna speak Swedish behind my back, that's just not right!

Welcome aboard.

Mookie
Back to top
Petey Zax ()

PostPosted: Sat Jan 11, 2003 6:27 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Hej på er JC:are!

Där borta kallar jag mig för Darth Lars, men det passar inte riktigt in att använda Sith-titlar här. Det namn jag använder är en ordlek (duh), men också fullt möjligt att någon skulle ha i verkligheten.

För att ytterligare förvirra kan jag berätta att mitt riktiga namn varken är Lars eller Peter. Jag heter Johan!

Ni som postat har redan sett min kostym... Jag vill bara uppgradera den lite innan jag visar den här och blir riktig medlem.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Archived Member Profile

PostPosted: Sat Jan 11, 2003 4:14 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Ok. Trevligt att du hittade hit med Smile
Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Sat Jan 11, 2003 9:31 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Välkommen hit!!!!

Ser fram emot att se din fullt färdiga kostym.

Back to top
Archived Member Profile

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 1:16 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Har gjort lite reklam för denna sidan och då självklart även för den svenska delen Smile

Hoppas det kan bidra till i alla fall någon eller några till... 

Annars kommer vi nog kunna få lite mer folk efter mässan i Malmö / Sthlm om folk kommer i sina finkläder Smile

Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 7:35 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Just ja, jag kommer inte hinna göra något innan Malmö, får bli den vanliga blå klänningen.

Förresten Vargman, på C&P forumet på JC håller de just nu på och diskuterar en ny version av Imperial Guard-manteln. Du var ju intresserad av den tidigare.

Back to top
Archived Member Profile

PostPosted: Tue Jan 21, 2003 10:35 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Tackar för det...  Fast vågar du skriva om imperial Guards här på rebellegion Smile 

Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Wed Jan 22, 2003 8:54 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Snälla, skvallra inte. Very Happy
Back to top
Archived Member Profile

PostPosted: Thu Jan 23, 2003 1:54 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

No Problems Smile
Back to top
Petey Zax ()

PostPosted: Fri Jan 24, 2003 12:17 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

När tror ni Malmö-mässan är, förresten? Jag tror inte att jag kommer att hinna uppgradera min kostym före mars månad.

Jag hoppas också att det kommer lite mer intressantare utställare/försäljare än senast. Jag hoppas också att David Prowse eller Mark Hamill kommer... så jag kan fråga honom om en detalj på ljussabeln som det diskuteras rätt mycket om i vissa forum.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Archived Member Profile

PostPosted: Fri Jan 24, 2003 12:27 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

David Prowse har ju vart där nyligen...  Mark Hamill tror jag inte riktigt på..  men hoppas Smile

kolla om du kan kontakta dom på www.daveprowse.com   eller www.markhamill.com  om du vill fråga dem om deras lightsabers...   info om mässan finns "snart" på www.propworld.nu

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Nordic Base - Wampa's Cave -> Nordic Archive All times are GMT
Goto page 1, 2, 3  Next
Page 1 of 3

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2014 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.