Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=9b1a9636d121eb0c45454adce76caf85Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

buenas necesito ayuda de la spanish base!

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Spanish Base
View previous topic :: View next topic  
Author Message
seiyangel cid ()
Active Legion Member

Medals: None

PostPosted: Mon Dec 21, 2015 6:50 pm    Post subject: buenas necesito ayuda de la spanish base! Reply with quote

buenas necesito ayuda para darme de alta en la spanish base no consigo de ninguna manera entrar al foro Crying or Very sad el sabado hable con algunos miembros en un evento en kinepolis madrid sobre el tema y me dijeron q me registrara aqui y que se redirecciona pero nada no hay manera tengo muchas dudas y sobre todo por el alta que tengo practicamente el traje listo ayuda porfaaaaaaaa!! gracias de antemano
Amon-Chakay (Unai Urbieta)
Active Legion Member

Medals: 1 (View more...)
Celebration Europe 3 (Amount: 1)

PostPosted: Mon Dec 21, 2015 8:26 pm    Post subject: Reply with quote

Buenas, no se muy bien si funciona asi, yo me registre en los dos foros por separado, pero aveces que te activen la cuenta tarda un poco.

Ya se lo he comentado a los demas aver si pueden echar una mano.

Smile

-----

Me comentan que tendrias que registrarte en el foro de la base y entonces te activaran la cuenta.

http://www.rebellegionspain.es/forum/
The balance is what keeps me together.
Back to top
View user's profile Send private message
seiyangel cid ()
Active Legion Member

Medals: None

PostPosted: Tue Dec 22, 2015 9:19 am    Post subject: Reply with quote

Buenas si ya lo hice hace ya un par de meses pero nada😢 Me
Registre con otra cuenta por si hice algo mal pero nada tampoco Espero vuestra ayuda🙏🏻
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Spanish Base All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2017 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.