About Us Members Unit Listing Events Costuming Resources Forum Contact Us Trading Cards

Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=d7e5c2b5a86e910a379616d2875d3707Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

Ich suche X Wing Piloten Zubehör !!Dringend!!

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> German Base Yavin -> Öffentliches Forum -> Kostüme & Kostümfragen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Jorun Lakhil ()

Medals: None

PostPosted: Tue Apr 12, 2011 5:42 pm    Post subject: Ich suche X Wing Piloten Zubehör !!Dringend!! Reply with quote

Hallo alle zusammen Wink

Ich habe länger nichts von mir hören lassen und entschuldige mich gleich mal dafür.

Ich habe sehr viel zu tun in der Filmbranche und komme daher sehr wenig zu irgend etwas anderem, aber in medias res...

Ich suche dringend Zubehör für ein X Wing Piloten Kostüm, nämlich die weiße Weste, die grauen Bänder an den Beinen, den Gürtel und die schwarzen Taschen mit silbernen Stäben für an die Knie.

Könnt ihr mir helfen, kennt ihr jemanden der so etwas verkauft ?
Wo bekomme Ich die Sachen her ?

Vielen Dank euch allen

und möge die Macht mit euch sein, immer !
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Klaustlg ()
Active Legion Member

Medals: 1 (View more...)
Celebration Europe 2 (Amount: 1)

PostPosted: Wed Sep 14, 2011 8:19 am    Post subject: Reply with quote

Hi

Wenn du noch die Teile suchst, probiers mal bei ebay und zwar bei

http://myworld.ebay.de/evolution_props/?_trksid=p4340.l2559

die Teile sind gut. Wir haben user komplettes X-Wingkostüm von ihm.

mfg
klaustlg
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> German Base Yavin -> Öffentliches Forum -> Kostüme & Kostümfragen All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2014 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.