About Us Members Unit Listing Events Costuming Resources Forum Contact Us Trading Cards

Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=9dc1f8362552696abe3a14ad8ead9107Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

Presentando a los miembros - Introducing the Outpost members
Goto page 1, 2  Next

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases S. America -> Cruz del Sur Base
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Joe Solo (José Hermosa)

Medals: None

PostPosted: Mon Apr 26, 2010 1:58 am    Post subject: Presentando a los miembros - Introducing the Outpost members Reply with quote

Hello people! This will be the place for introductions.
My name is Jose Hermosa, my user name is Joe Solo and I'm an RL member since March 18th, 2005. Any question, just ask! Bye!

Hola gente! Este será el lugar de las presentaciones.
Mi nombre es José Hermosa, mi nombre de usuario es Joe Solo y soy miembro de la RL desde el 18 de marzo de 2005. Cualquier pregunta, sólo háganla! Saludos!

Last edited by Joe Solo (José Hermosa) on Sat May 01, 2010 10:32 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Arie Tov (Christian Ariel Tovar)
Cruz del Sur Base CO
Cruz del Sur Base CO

Medals: 2 (View more...)
Rebel Legion CV Supporter (Amount: 1)

PostPosted: Mon Apr 26, 2010 2:37 pm    Post subject: Reply with quote

Hello Legionaries, my name is Christian Ariel Tovar. With the nick Arie Tov entered the Rebel Legion last year, driven by our OCO Diego, the.rebel.agent.
A pleasure to be part of the Cruz del Sur Outpost and be part of the Rebel Legion from Argentina.
See you in August in Orlando and talk, or attempts that my english is not very good, about being a fan in this part of the world.

Hola Legionarios, mi nombre es Christian Ariel Tovar. Con el nick Arie Tov entré en la Rebel Legion el año pasado, impulsado por nuestro OCO Diego, the.rebel.agent.
Un gusto poder formar parte del Outpost Cruz del Sur y ser parte de la Rebel Legion desde la Argentina.
Nos vemos en agosto en Orlando y hablaremos, o intentare que mi inglés no es muy bueno, sobre el ser fan por estos lares.

www.rebellegion.com.ar - https://www.facebook.com/cruzdelsurbaseRL - www.raid.rebellegion.com/

Last edited by Arie Tov (Christian Ariel Tovar) on Mon Apr 26, 2010 5:15 pm; edited 1 time in total
Back to top
the.rebel.agent (Diego J. Arévalo)
Legion Council
Legion Council

Medals: 4 (View more...)
Gold Star (Amount: 2)

PostPosted: Mon Apr 26, 2010 4:34 pm    Post subject: Reply with quote

Hello legionaries, this is Diego from Argentina. I joined the fight back in 2007 and have been working as Jedi Costume Judge for about two years now. I had the honor to met some of you back Celebration 4 and I am eager to meet you again this year in Celebration 5. I am an Obi-Wan Kenobi costumer most of the time and founded Crazy Old Wirzads forum to help out other members. I am going to be the Outpost Commanding Officer this year, and I am really excited about this new challenge. I am here to help my outpost members and all of you of course. May the Force be with you!

Hola legionarios, soy Diego de Argentina. Me enlisté en la pelea por el año 2007 y he estado colaborando como Juez de los atuendos de Caballeros Jedi por 2 años. Tuve el honor de conocer a muchos de uds en la Celebration 4, y estoy ancioso por verlos nuevamente en la Celebration 5. Suelo disfrazarme de Obi-Wan Kenobi la mayor parte del tiempo y fundé el foro Crazy Old Wizards para ayudar a otros miembros en mi misma situación. Voy a ser el Commanding Officer del puesto de avanzada durante este año y estoy realmente muy contento por este nuevo reto. Estoy aqui para ayudar a los miembros de mi puesto de avanzada y a todos uds. ¡Que la Fuerza los acompañe!
Active Legion Member

Medals: 1 (View more...)
CVI Supporter (Amount: 1)

PostPosted: Mon Apr 26, 2010 9:56 pm    Post subject: Reply with quote

Hello, my name is Yanina Castro, my nick is Yaina Khas-Thro, Jedi Padawan of the Old Republic.
I am part of the Rebel Legion since November 2009, where I hope to collaborate through our Southern Cross Outpost.
I also hope to meet many of you at the Celebration V. Greetings!

Hola, mi nombre es Yanina Castro, mi nick es Yaina Khas-Thró, padawan Jedi de la Vieja República.
Formo parte de la Rebel Legion desde noviembre de 2009, desde donde espero colaborar a través de nuestro Outpost Cruz del Sur.
También espero encontrarme con muchos de ustedes en la Celebration V. Saludos!!!

Back to top
queen.amidala (Rebeca Jacqueline Ales)
Active Legion Member

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 3:40 am    Post subject: Reply with quote

Hola, mi nombre es Rebeca J. Ales y mi nick es Queen.Amidala pertenezco al Rebel Legion desde el 2007. En este mismo año viajé al CIV de Luna de Miel y participe en el Costume Peage caracterizada de Queen Amidala Gown Parade, ganando el 3 puesto, este mismo vestido fue con el que me case. Tambien conocí a muchos miembros de Rebel Legion y espero volver a verlos en el CV!
Aqui, de este Oupost, estoy a disposicion con todo gusto para ayudar a mis legionarios y a mi Republica!
Un Gran Abrazo desde el Sur!

Hello, my name is Rebeca J Ales and my nick is Queen.Amidala, I belong to the Rebel Legion since 2007. That year I attended to Celebration 4 as a honey moon trip and did participate in the costume peagement wearing my Queen Amidala Gown Parade costume. Got the third place that day. I used that costume my wedding day! I also met most of you back in C4, and I am hoping to see you again in next C5. I am here to help you all legionaries from my Outpost and ready to serve the Republic. A big hug from the south.
Queen
Rebel Legion Reserve

PostPosted: Mon May 10, 2010 2:36 pm    Post subject: Reply with quote

the.rebel.agent wrote:
Hello legionaries, this is Diego from Argentina. I joined the fight back in 2007 and have been working as Jedi Costume Judge for about two years now. I had the honor to met some of you back Celebration 4 and I am eager to meet you again this year in Celebration 5. I am an Obi-Wan Kenobi costumer most of the time and founded Crazy Old Wirzads forum to help out other members. I am going to be the Outpost Commanding Officer this year, and I am really excited about this new challenge. I am here to help my outpost members and all of you of course. May the Force be with you!

Hola legionarios, soy Diego de Argentina. Me enlisté en la pelea por el año 2007 y he estado colaborando como Juez de los atuendos de Caballeros Jedi por 2 años. Tuve el honor de conocer a muchos de uds en la Celebration 4, y estoy ancioso por verlos nuevamente en la Celebration 5. Suelo disfrazarme de Obi-Wan Kenobi la mayor parte del tiempo y fundé el foro Crazy Old Wizards para ayudar a otros miembros en mi misma situación. Voy a ser el Commanding Officer del puesto de avanzada durante este año y estoy realmente muy contento por este nuevo reto. Estoy aqui para ayudar a los miembros de mi puesto de avanzada y a todos uds. ¡Que la Fuerza los acompañe!

Congratulations on being named CO of the base, my friend.

Anakin Skywalker EP 2, CW, and EP3
www.myspace.com/bryanakin
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Rysa-Mara (Mary Farah)
Rebel Legion Reserve

PostPosted: Thu May 27, 2010 7:26 pm    Post subject: Reply with quote

Gracias por este topico.
Asi és posible saber todos los miembros del Outpost.
Felicitaciones a todos!

Tks for this post.
This way we can know all Outpost's members.
Congratulations all!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
CABRIOL ()
Active Legion Member

PostPosted: Sun Jun 27, 2010 2:47 am    Post subject: Reply with quote

hola a todos!!!!
mi nombre es Gabriela Fuentes, alias cabriol...
tengo 24 añitos y estoy feliz de ser un nuevo miembro de la rebel legion en este 2010, representando a la base cruz del sur con mis compañeros de batallas y aventuras Laughing
espero conocer mucha gente y sobre todo, formar muchas amistades!
gracias totales!

Hello everybody!
My name is Gabriela Fuentes, aka Cabriol...
I am 24 years old and I am very happy to be a new Rebel Legion member this 2010 representing Cruz del Sur Outpost and my battle and adventure partners. Laughing
Look forward to meet a lot of people and make some friends.
Thanks a lot!
Active Legion Member

PostPosted: Fri Jul 09, 2010 12:03 pm    Post subject: Reply with quote

saludos
desde hoy soy miembro de la rebel legion y parte de cruz del sur
mi nombre victor teran ( ensamble )
peruano radicado en argentina
gracias a todos mis amigos

hello
from today I am member of rebel legion and member cruz del sur
my name victor teran (ensamble)
peruano living in argentina
thanks to all friendly Awing r2leia
Active Legion Member

PostPosted: Fri Nov 05, 2010 6:12 pm    Post subject: Reply with quote

Saludos Legionarios
Mi nombre es Kevin Cohen pertenezco oficialmente a la Rebel Legion desde ayer, Mi caracterizacion elegida ha sido de Anakin Skywalker ya que es mi personaje favorito.
Espero poder hacerme de muchos amigos y compartir este fanatisimo con todos. Tambien espero poder concurrir a la proxima Celebration

Que la fuerza los acompañe

-----------------------------------------------------------------------------------

Greetings Legionaries
My name is Kevin Cohen, I oficially belong to de Rebel Legion since yesterday, my choosen costumization has been Anakin Skywalker because is my favorite character
I hope to make a lot of friends and to share this fanatism with all of you. Also I hope to go to the next celebration

May the force be with you
Puerto Rico Base CO
Puerto Rico Base CO

Medals: 9 (View more...)
Celebration Europe 2 (Amount: 1)

PostPosted: Thu Nov 11, 2010 8:53 pm    Post subject: Reply with quote

Un Wookie en Argentina!!! Oye Victor, fuiste a CV? Me fotografié con cuantos Wookies pude encontrar allá (3 porque el 4to lo vi cuando ya me iba para el hotel) y ahora trato de averiguar quienes eran, jeje!

Saludito a Diego y todos los que nos encontramos allá en CV y en Last Tour to Endor!!
Leia Buns

Detachment Leader / Former Legion Costume Judge
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Arie Tov (Christian Ariel Tovar)
Cruz del Sur Base CO
Cruz del Sur Base CO

Medals: 2 (View more...)
Rebel Legion CV Supporter (Amount: 1)

PostPosted: Wed Nov 24, 2010 10:25 pm    Post subject: Reply with quote

Y estamos a punto de incorporar a un nuevo wookiee!!!
Victor no fue de la partida que tuvo la oportunidad de estar en la CV, lamentablemente.
Esperemos ser muchos más en la que viene, la Fuerza dirá.
Saludos!!!

www.rebellegion.com.ar - https://www.facebook.com/cruzdelsurbaseRL - www.raid.rebellegion.com/
Back to top
TYVOKKA (Gerardo Perez Palacios)
Cruz del Sur Base XO
Cruz del Sur Base XO

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 6:51 pm    Post subject: Reply with quote

Hola amigos legionarios!!!! Mi nombre es Gerardo Pérez Palacios, alias TYVOKKA. Me uní al grupo argentino de STAR FANS hace 2 meses, y en tan corto tiempo, asistí a varios eventos, cree al Master Jedi TYVOKKA.- Mi inspiración fue Victor (ensamble) Teran,, mi referente y consejero fue Christian (Ari tov) Tovar, y mi pilar de apoyo fueron los innumerables miembros del grupo!!! Estoy orgullosos de formar sus filas, y gracias a todos!!!!!!
No me quiero olvidar de Diego (The Rebel agent) gracias por dar ese apoyo y depositar confianza en los nuevos reclutas!!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
Hello legionary friends!!!! My name is Gerardo Perez Palacios, alias TYVOKKA. I joined the Argentine group of STAR FANS 2 months ago, and in so short time, was present at several events, believe the Master Jedi TYVOKKA. - My inspiration was Victor (assemble) Teran, my modal and counselor was Christian (Ari tov) Tovar, and my prop of support they were the innumerable members of the group!!! I am proud to form his rows, and thanks to all!!!!!!
I do not want to forget Diego (The Rebel agent) thank you for giving this support and depositing confidence in the new recruits!!!!!!

ensamble (victor teran)
Active Legion Member

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 11:29 pm    Post subject: Reply with quote

bienvenido amigo y seguimos adelante en todos tus planes
Cruz del Sur Base XO
Cruz del Sur Base XO

PostPosted: Thu Dec 09, 2010 11:51 pm    Post subject: Reply with quote

ensamble wrote:
bienvenido amigo y seguimos adelante en todos tus planes

que seran muchos mi hermano peludo!!!!!
Un abrazo idolo nos vemos!!!!!!
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases S. America -> Cruz del Sur Base All times are GMT
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2014 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.