About Us Members Unit Listing Events Costuming Resources Forum Contact Us Trading Cards

Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=f87c81a831089aba0e4abbea49b1e617Medals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

Välkommna allihopa!!!
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Nordic Base - Wampa's Cave -> Nordic Archive
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Obi Anne (Johanna Nybelius)
Active Legion Member

Medals: 1 (View more...)
Philippines Typhon Relief (Amount: 1)

PostPosted: Fri Jan 24, 2003 5:23 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Borde kanske ta och uppdatera de där adresslapparna du gjorde för FFS till att inkludera RL också.
Back to top
View user's profile Send private message
Vargman (Vargman Bjrsborn)
Archived Member Profile

Medals: None

PostPosted: Tue Jan 28, 2003 10:46 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Good ide... Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Cobblestone ()

PostPosted: Tue Mar 18, 2003 6:25 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

hej...

ja e här nu...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Archived Member Profile

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 3:32 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Välkommen.. Smile

Om och när du fixat en dräkt (från rebell-sidan förstås) får du ju passa på at bli "full member". Smile

Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 8:49 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Ja, men fram till dess får du gärna fortsätta att posta här!!! Har du några planer på någon dräkt?
Back to top
Cobblestone ()

PostPosted: Wed Mar 19, 2003 1:31 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

alltför många....har inte tid eller möjlighet att göra alla...

Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Archived Member Profile

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 4:28 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Samma gäller för mig.. men man får göra en i taget...  Smile
Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Thu Mar 20, 2003 9:24 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Det bara blir så, plötsligt så hoppar projekten fram och slår en i skallen, man måste fånga dem och se till att de håller sig på plats.
Back to top
Enji ()

PostPosted: Sat Jul 19, 2003 3:04 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Hullo sötisar!

Eftersom jag slutligen planerat att fixa en kostym (Leias Bespin-klänning) tänkte jag att jag skulle registrera mig här...

Ska väl satsa på att bli fullvärdig medlem sen när den är klar, antar jag...

Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Sat Jul 19, 2003 7:17 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Har du kommit igång än? Hjälper gärna till när jag återvänder till Uppsala. Smile
Back to top
Enji ()

PostPosted: Sat Jul 19, 2003 11:29 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Nej, har inte kommit igång mer än att jag studerat bilder, och börjat fundera på hur jag ska gå tillväga... padawansguide är en ovärdelig tillgång 
Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Mon Jul 21, 2003 5:57 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Jag skulle nog rekommendera att om du vill bli klar till mässan så bör du nog ta och skippa broderierna, och egentligen hur många förutom kostym-junkies skulle sakna dem?
Back to top
Enji ()

PostPosted: Thu Jul 24, 2003 12:39 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Jag har funderat på att göra en enklare cape till mässan, och sen satsa på att göra en ordentlig med broderierna till senare, kanske till Malmö.

Vi får se hur det blir, ska prata med pappas sambo, hon har lovat att hjälpa mig...

Back to top
Active Legion Member

PostPosted: Wed Jul 30, 2003 8:07 pm    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Se bara till att vara ute i god tid, allt tar mycket längre tid än man trott.
Back to top
Petey Zax ()

PostPosted: Sun Nov 21, 2004 2:12 am    Post subject: Välkommna allihopa!!! Reply with quote

Jag borde uppgradera mitt medlemskap, men jag vill inte göra det under det här namnet.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Nordic Base - Wampa's Cave -> Nordic Archive All times are GMT
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can post calendar events in this forum
The Rebel Legion is a worldwide Star Wars costuming organization comprised of and operated by Star Wars fans. While not sponsored by Lucasfilm Ltd., it is Lucasfilm's preferred volunteer Rebel costuming group. Star Wars, its characters, costumes, and all associated items are the intellectual property of Lucasfilm. © 2014 Lucasfilm Ltd. & ™ All rights reserved. Used under authorization.