Forum and Costume Controls

FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups  medals.php?sid=d1e80dde268bfbfbade5c7ab1f5297dbMedals   RegisterRegister   ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in

REMINDER: Do not change your e-mail address yourself. Please read this first for why.

The Fiery Bird Pub
Goto page Previous  1, 2

Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Phoenix Base
View previous topic :: View next topic  
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

Medals: None

PostPosted: Fri Jun 29, 2018 12:28 am    Post subject: Reply with quote

In my past life, i had as hobby organising underground gigs (Ieper, Roeselare, Izegem, Deinze, Kuurne, Oostnieuwkerke), style: Hardcore/Grindcore/Metal & Punk.

Until i got issues with my health, and was forbidden of the ziekenbond to continue that hobby.

And, many bands in scene, had Star Wars themed bandnames, and/or Star Wars artwork. Also, many Star Wars collectors in the scene. Some of those bands, the lyrics or spoken words are Star Wars themed.

Between those bands, a lot of crap ... but now and then a jewel appaers.

And when i have sleeping issues (pain, or the jellyfish between me ears don't shut up) i blow the dust of my music, and start to listen to music. This Grindcore band Sarlacc is to my opinion a jewel. But i fear 99% of the members will vomit when they listen to this kind of music.

Why do i share this?
Why not?

I am someone that share ...
In the hope another weirdo cross the path, in this base.
Instagram: instagram.com/xschmittersx
Khepry (Jan Wilms)
Phoenix Base CO
Phoenix Base CO

Medals: 1 (View more...)
Gold Star (Amount: 1)

PostPosted: Wed Jul 04, 2018 6:42 am    Post subject: Reply with quote

you are the most sharing person in the base Very Happy
I'm sure there's more weirdo's in the base.
I think we all need a bit of crazy to be part of this band of rebels, don't you think?
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Wed Jul 04, 2018 9:18 pm    Post subject: Reply with quote

bwa ... blush ... i am less active than the past.
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Mon Jul 23, 2018 6:50 am    Post subject: Reply with quote

REBELSCUM WAY OF LIFE
TIME FOR WHAT LEVEN IN DE BROUWERIJ

MOSH IT UP DUDES & DUDETTES

CHAOS & ANARCHY
AND A LOT OF REBELLION ... YEAHHHHHH
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Mon Jul 23, 2018 7:28 am    Post subject: Reply with quote

Some-1 told me ... that some-1 is affraid for Clowns in this base.
To that some-1 ...

BOE !!!!!!!!
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Sun Aug 12, 2018 10:37 am    Post subject: Reply with quote

... last night with nothing on tevee, i choose for extreme loud hard ugly musica, and clean + re-organise my cupboard.

... i like/love good guys pilots, it contains all different kind of rebel/resistance + good guys pilots, from all era's movies/comics/games/customized/...

... and some random figures, of characters that i like/love.
Sengar (Mike Holtackers)
Active Legion Member

PostPosted: Sun Aug 12, 2018 4:07 pm    Post subject: Reply with quote

Damn stijn! That's a nice display!
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Sun Aug 12, 2018 5:56 pm    Post subject: Reply with quote

Thx,

... i putted everything back, safely behind glass.

Rebel ... X-Wing LFR Pilots, Snowspeeder Pilots, Airspeeder Pilot, X-Wing Pilots LFL.

Resistance ... X-Wing Pilots, MG-100 (T-Wing) Pilots, A-Wing Pilots, Ground Crew, Rose Tico, Millenium Falcon Crew, Sabine Wren, Chopper, Hera Syndella, U-Wing Crew.

Rebel ... A-Wing Pilots, B-Wing Pilots, Y-Wing Pilots, Rebel Pilots, Speederbike Pilot, Tie Fighter Pilots, Merc. Pilots, Ground Crew + Alderaan Pilot, Bespin Pilots, Lando Carlissian General, Millenium Falcon Crew, Naboo Pilots.

Random figures.

Droids + Diorama, made with random clutter.

Clown Violator Spawn.
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Wed Aug 29, 2018 8:51 pm    Post subject: Reply with quote

A hype in SW Collectors world is to costumize figures, or create new figures.
I have seen master pieces ... of Rebel/Resistance/Naboo Pilots. Some look better than Kenner or Hasbro versions.

Some put them online for sale ... those prices are really over top.

Myself, i have a few costumized action figures, first one i got from Mastah Jevaho, a costumized Naboo Pilot.

Now and then i try myself to make one, but level very very easy.
So i made some kind of two new figures ...

Eddie Resistance Pilot

Last week, i found a Eddie "Aces High" (Iron Maiden) action figure, and i had a double Poe Dameron "The Force Awaken"(Star Wars) action figure. Switched, Poe's head with Eddie's (after a small adjusment) head.

H.M. Murdock Rebel Pilot

I had parts for this a while ago, a pile of broken vintage H.M. Murdock (The A-Team) action figures, that i safe the heads of it. And i had a broken vintage Luke Skywalker/ Rebel Pilot (Star Wars). Restored the Rebel Pilot body, and made the head of Murdock fit.

This is to create a "euh what is this", facial expression, when people come to see my pilot collection. H.M. Murdock is a bit the rebelscum of The A-Team and also the pilot. Eddie, it's Eddie. It's the Iron Maiden.

... my collection of costumized figures.
Khepry (Jan Wilms)
Phoenix Base CO
Phoenix Base CO

Medals: 1 (View more...)
Gold Star (Amount: 1)

PostPosted: Thu Nov 22, 2018 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

So ... the coffemachine is broken again at work.
Code takes ages to build so I have to wait and have the time to post here :p

what is the rest up to?
Sengar (Mike Holtackers)
Active Legion Member

PostPosted: Thu Nov 22, 2018 1:40 pm    Post subject: Reply with quote

Khepry wrote:
what is the rest up to?

I have been turned into a walking snot machine, though getting better . Back to work tomorrow.
xSchmitterSx ()
Active Legion Member

PostPosted: Thu Dec 06, 2018 7:33 am    Post subject: Reply with quote

Sengar >>>
Khepry >>>

Well ... 'k gaan het expliekeren in 't Vlaams ik kan gelijk niet in Engels nadenken. De laatste tijd nogal veel om handen, en aan mijn kop ... een beetje teveel om wel te zijn, maar bon.

Acher bijna 3 jaar zitten wachten op een sociale woning, heb ik er eindelijk een gekregen ... ik woon wel niet waar ik wilde wonen, door onze wetgeving, kan/mag niet meer kiezen waar je wilt wonen (toch niet voor een sociale woning, o.a. dank zij die aap van a'pen).

Eind Oktober 2018, kreeg de sleutels.

'k Ga gaan wonen "Engels Hof 9, Oostnieuwkerke" ... 1 km verder van waar ik nu woon. Aan de andere kant van centrum van Oostnieuwkerke. Bij deze weet je nu ook doorsnede van de dorpskern van Oostnieuwkerke. Voor ons West-Flutten is da al verre.

't is geen villa, gewoon een bungalo/koppelwoning, met alles basic, niet al te groot, en ook niet te kleine. Ik ben blij dat er een dak boven mijn kop hangt, dat ik droge zit.

'k weet wat gedaan de komende maanden.

We (pa en ik) zijn, aan de slag gegaan met de renovatie van de woning. 't Is geen nieuw huis, het is een van eind jaren '70.

De vorige bewoner, die er +/- 17 jaar inwoonde, had de woning wat laten verwakkeren ... die woonde letterlijk en figuurlijk alleen in de keuken (waar ook zijn bed stond, dus de rest van de woning werd nooit verwarmd en verlucht, met als gevolg heel veel zwarte schimmel. En vochtplekken van opstijgend grondwater.

Twee - drie dagen later ... ma, binnen moeten doen in het ziekenhuis, ze was aan het stikken. Water in de longen + hart, nierfalen. En terwijl ze in de spoed lag liep ze een longonsteking op. Ze is een paar dagen op het intensieve gevlogen.

k had ma beloofd, om voor pa te zorgen, als die naar ziekenhuis ging, dat ik het huishouden ging doen, en zorgen dat pa warm eten had als die thuis kwam en dat ik dan de waste ging doen.

Pa is de eerste nachten mogen optrekken naar ziekenhuis, ma kreeg heel tijd paniekaanvallen, en ze was heel onrustig, doolde ook van de medicatie.

Voormiddag maakte ik eten, deed het huishouden, en 's achternoens ging ik naar mijn kot om papier af te trekken, en op te kuisen. En 's avonds deed ik dan de waste ma haar slaapkleren wassen en strijken, dat pa s anderdaags vers goed kon meepakken. En s nachts lag ik dan te waken bij de telefoon, voor te geval ma belde.

Verdomme dat voelt maar raar aan zenne, ma horen bleiten aan de telefoon.
En, ik mocht er dan nog niet bij ... omdat ze op het intensieve lag.

Vijf dagen later, pa begon raar te doen ... die was gelijk ook aan het dolen. Koorts gemeten, 39+ ... oververmoeid en geveld, bed in huis mogen zetten, en pa in bed gestoken.

Ik ben als old school'r wel fan van chaos en disorder, maar dees was toch heavy zenne. Met dat ik niet mag/kan rijden in auto ... en slecht openbaar vervoer (schuldige gent, a'pen en bxl de stadsjanetten).

De eerste dagen probeerde ik zoveel mogelijks alles zelf en alleen te doen, omdat ik niet graag hulp vraag, en moeite heb om hulp te aanvaarden, k voele mij daar ongemakkelijk bij.

Eileen, een die hier in de Spanjestraat was binnengekomen, om te vragen wat er scheelde, want ik mocht van ons ma en pa het tegen niemand zeggen, ook niet tegen mijn broer.

Ik deed alles met de velo, naar roeselare naar de aldi om boodschappen doen, gelukkig staat er op mijn velo een grote mande waar veel in kan, dan was het naar ziekenhuis om bij ma te zitten en de waste te halen. Dan vlug trappelen naar huis ... en met mijn protheses gaat dat gelijk niet meer zo rap, en zeker niet met regen en koude wind.

en moest dan weg en were rijden met papieren, huishouden, zorgen voor ma, zorgen voor pa, waken bij da wasmachine, telefoon, en geregeld in huis gaan kijken of pa niets te kort had. + moest zelf een paar dagen naar het ziekenhuis in roeselare en ieper voor onderzoeken.

Eileen, had dan Lucy en Annelies opgetrommeld ... om te komen helpen. Pruttelde wel eerst wat tegen van t zal wel gaan. Erg e ik blijf vrijgezel om geen gezaag en gemoei van ne vrouw te hebben, heb in eens bijna al de vrouwen van de straat op mijn kap. pffffff respect voor Mike.

t Is wel een voordeel aan die vrouwen, ze zijn nog jong en knap, dat maakt het nog aangenaam. t zouden zulke gelijk jenny tanghe moeten zijn, jawadde vroeg politiek asiel aan in Mexico.

Achter 12 dagen ziekenhuis moest ma buiten, want ze mogen van de ziekenbond mensen niet te lang meer in het ziekenhuis laten liggen.

Ik vond dat beter, ik kon dan beter zorgen voor ma.

En kreeg ondertussen ondersteuning van de buurvrouwen, die doen boodschappen, en ze hebben voor pa en ma paar keer warm eten gebracht.

Dat ik weer eens een paar dagen kon verder doen, want mijn broer was terug in het land na 4 maanden op missie te gaan. Dus moest maken dat de voorbereidingen werden gedaan.

Met pa gaat het veel beter, alleen nog wat fut terug krijgen. Jah, die is net als mijn ma 72, en ook die sukkelt ook al 20 jaar lang met een bloedziekte.

Met ma, dagen dat het gaat, en dagen dat ze heel onrustig is, zit te bleiten voor het minste, en om de drie dagen naar een of ander scanner en/of dokter. Begin januari weten wat er effectief scheelt en hoe/wat ... maar mijnheer de dokter moet eerst nog op vakantie gaan, die mather facker.

Er zijn dingen gebeurd in t ziekenhuis die mij totaal niet aanstaan, maar moet mij van de huisarts en pa koest houden anders ma gaat de dupe zijn. Want k heb daar al een kostuum ventje in ziekenhuis zijn vet gegeven, ik zit nog altijd te koken ... bah kostuum ventjes ik haat ze, in mijn punk hoogdagen ging ik zo ventjes vertrappelen.

Maar, bon ik kan mij afreageren na het huishouden en zorgen voor ma, en pa. Mij afkoelen op de renovatie van de mijn huisje.

Broer is vorige week, een dag komen helpen, en gisteren een dag komen helpen, en gaat volgende week als die nog niet terug op missie moet gaan nog eens een paar uren komen helpen.

voila nu zijde weer mee met alles.
t is 8.30 k ga gaan spuiten en aan den dag beginnen

mosh it up
cheerz
Post new topic   Reply to topic    Rebel Legion Forum Index -> Rebel Bases Europe -> Phoenix Base All times are GMT
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to: